Általános játék
2009.04.05. 15:35
Ha megvannak a kártyáid, akkor leírom, hogy játsz velük. Játékteret is lehet használni.
Először is pár alap dolog:
Pokémonok fejlődése
A TCG-ben is tudnak fejlődni a Pokémonok, de csak megfelelő kártyával. Ha a kártyádra rá van írva, hogy Basic, akkor nem tudsz vele átalakítani Pokémont. Ha Stage 1 vagy Stage 2 van rajta, akkor van mellette egy Pokémon képe és neve.Ezt a Pokémont tudod átalakítani a kártyával.
Példának itt van Glaceon: látjátok az Eevee képét és a Stage 1 feliratot? Szóval ha összekapcsolod egy Eevee kártyával, akkor már Glaceon-nal támadhatsz!
Pokémon erősítése, gyógyítása
Ha Pokémonod nagyon gyenge, vagy erősebbé akarod tenni, szükséged lesz egy megfelelő TCG kártyára. Nem minden kártya gyógyít vagy erősít!
Támadások
Nem akárhogyan lehet támadni! A támadás előtt több kis kép is lehet, ami az energy kártya típusára utal. Mert ilyen kártyákra van szükség, hogy tudjon támadni a Pokémonod.
Na, akkor most a játék!
A játék körökre van osztva. 60-60 kártyának kell lennie mindkét játékosnál. Meg kell keverni őket játék kezdete előtt. Most szükség lesz az érmére.
6-6 kártyát tegyetek félre egy közös pakliba.
1. Vegyetek fel 7-7 lapot.
2. Válasszatok a fej és írás közül. Dobjátok fel az érmét!
2. Tegyétek ki a két kártyát lefordítva. Fontos, hogy nem fejlődő, hanem Basic Pokémonok legyenek. Ha az egyik ellenfélnek nincs Basic kártyája, ki kell cserélnie a kártyáit másik 7-re, és az ellenfele felhúzhat egy lapot.
3. Fordítsátok fel a két kártyát és aki nyert az érmedobásban, az kezd.
4. Energy kártyát csak egyszer lehet használni. Ha a Pokémonod most tetted aktívvá (most keztél harcolni vele), akkor csak a következő körben fejlesztheted. Egy körben csak egyszer hívhatod vissza a Pokémonod. Használhatsz PokéPower-t vagy PokéBody-t.
Így támadj: keresd meg a támadáshoz szükséges energy kártyákat. Lehetőleg olyan támadással támadj, ami az ellenfeled gyengéje. A támadás pontjait le kell vonni a másik Pokémon HP-jából. Ha elfogyott a HP, a Pokémon harcképtelen lesz, és aki legyőzte, felhúzhat a közös pakliból egy kártyát.
5. Akkor van vége a körnek, ha a kártyáid mind legyőzték, vagy az ellenfél járt így. Akkor a másik ember a győztes.
Egyéb dolgok
Alvás: vannak olyan támadások, amelyek elaltatják a Pokémont. Ilyenkor oldalra kell fordítani, hogy a kép a másik kártya felé legyen. Amikor rád kerül a sor, fel kell dobnod az érmét. Ha fej, felébred a Pokémon, ha írás, a következő alkalmat kell várnod, és újra donóbnod. Addig az ellenfél támadhatja a Pokémonod.
Égés: ha meg van égve a Pokémonod, valahogy jelöld, mert nem minden csomahoz adnak égés jelzőt. Amíg a Pokémon aktív, fel kell dobnod az érmét, amikro te jössz, és ha írás, 2 pontot veszít a Pokémonod.
Összezavarodás: ha összezavarták a Pokémonod, fordítsd a kártyát fejjel lefelé. Ha visszahívod, eltűnik az összezavarodottsága. De amíg így aktív, addig mindig fel kell dbnod az érmét, és ha írás, bizony 3 HP-t veszít.
Bénulás: oldalra kell tenned a kártyát, csak az alvással ellentétes irányba. Nem hívhatod vissza és nem is támadhat. Csak addig marad így, amíg le nem megy a következő köröd.
Mérgezés: jelöld valahogy, nem minden csomaghoz adnak mérgezéshelölőt. Amikor te vagy az ellenfeled jön, mindig le kell venni egy HP-t . Ez akkor se változik, ha visszahívod, de akkor nem veszít el pontot a következő behívásig. Full Heal , Double Full Heal vagy hasonló kártyákkal lehet gyógyítani.
|